Liberte

Lista działów


Informacje Eko i Zielone

Azrael

Zielone Wiadomości

Tłumacz/ Translate

Polskaliberalna.net - Merkuryusz Polski - Wybory prezydenckie 2010 od kuchni!

Ecoportal.com.pl

Ekopolityka w prasie

Antymatrix- Edwin Bendyk

Indymedia Polska

Mama Ziemia

ZielonyDziennik.pl

Ekologia.pl: Wiadomości

Partia Ochrony Zwierząt

ECOWAWA.PL

ekologia – wiadomości

Zielona Warszawa

Racjonalista.pl

Krytyka Polityczna

Lewica.pl - wiadomości z Polski

strasznasztuka

List do SKO w sprawie zaskarżenia decyzji o odmowie utworzenia Parku krajobrazowego

 Szanowni Państwo, Wnioskowałem by dla celów turystyki, dla biznesowego celu zarobku na turystach, stworzyć Białogórski, albo Diablogórski Park Krajobrazowy na szczycie Biała Góra i okolicy. Podobnie wnioskowałem w przypadku lasu Oderwald. W obu przypadkach Sejmik był bezczynny. Wniosek złożyłem dla celów dochodów z turystyki, we wniosku zawarłem wymagane dane. Odmówiono mi twierdząc że obszary te już są chronione. Mi chodziło o to aby móc je lepiej rozreklamowac poprzez taką formę ochrony. Zaskarżam decyzję DW.II.7121.21.2017 i domagam się od Radnych Sejmiku realizacji wniosku o utworzeniu Parku Krajobrazowwego.

Pozdrawiam

Adam

elubuska.pl

lubuska.eu

Posted by Adam Phoo on 05:14. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for List do SKO w sprawie zaskarżenia decyzji o odmowie utworzenia Parku krajobrazowego

Prześlij komentarz

Ostatnie doniesienia

Ostatnie komentarze

Galeria zdjęć